Andas vår


Var och hämtade lite blommor till olika fotograferingar 
hos Johans trädgård idag. Gissa hur glad jag 
blev av att möta den här sötingen vid entrén.


Och denna. Drägel. Vår. Lyckesuck. 


Inne i deras växthus fick jag syn på denna vårplantering 
och då fanns det inga gränser i min vårlycka. 
Hur kan man bli så glad varje år? Det är väl att blommor 
är mina vänner och visst blir man glad att se 
sin vän efter en lång tid. Älskar våra fyra årstider!


Har ni andas in växthusluft på våren så vet ni precis 
hur skönt det var idag när solen tittade fram och värmde.


Glad, gladare, gladast!


Ja, idag andades jag in vår i hela systemet, en riktigt 
bra dag på alla sett och än är den inte slut. 
Ska till invigningsfest hos Jenny Strand snart. 
Ny butik och kurslokaler i Jakriborg. 
Missa inte, öppet för alla imon och lördag, läs detaljerna här!

Kram och glädje!